MOTYČKA, J. Návrh interního zásobování výroby ve společnosti Walter s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Bartošek, Vladimír

Diplomová práce (DP) se zaměřuje na návrh interního zásobování výrobní linky a montáží CNC brousících center ve společnosti Walter s. r. o. Autor DP na zvolené výrobní lince pomocí odpovídajících metod výrobní logistiky analyzuje jak základní vlastnosti výrobního procesu (průběžná doba výroby, stav rozpracovaného materiálu, takt linky, procesní analýza), materiálový tok, rozložení skladových prostor, interní logistické cesty (Sankey spagetti diagram), tak i informační tok (procesní modelování formou event process chain diagramu) při vyskladnění materiálu. Nedílnou součástí analýz je i přehled použitých manipulačních prostředků ve společnosti a jejich dopad na interní zásobování výrobní linky. Návrh založený na principu milk-run obsahuje řešení stanovených hlavních i dílčích cílů DP, avšak hlavním nedostatkem předloženého zpracování je úroveň detailnosti předložených návrhů, které slouží jako podklad pro řešení zásobování, logistických cest, vč. doporučení manipulačních prostředků. Součástí závěrečné práce je projektový přístup řešení implementace návrhů, vč. odpovídajících ekonomicko-finanční hodnocení. I přes zvládnutí základních požadavků kladených na závěrečnou práci navazujícího magisterského studia na VŠ, lze autora upozornit na větší důslednost při dodržování formálních náležitostí DP. Otázka: 1. Jaké další způsoby interního zásobování kromě milk-run jsou autorovi známé?

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků C