SMOLA, L. Rozložení výkonu a teplot v palivových souborech reaktoru VVER-440 na Elektrárně Dukovany [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2016.

Katovský, Karel

viz příloha.

88

Novotný, Filip

Předložená diplomová práce se zabývá aktuálním tématem, které je řešeno i v praxi. Práce je vypracována v dostatečném rozsahu. Autor splnil všechny body zadání, nicméně bod 1 mohl být zpracován detailněji, jelikož je mu věnována pouze jedna podkapitola. Kapitola 3 – Vývin tepla v jaderných reaktorech – značně snižuje kvalitu předložené práce. Lze se domnívat, že byla doslovně převzata a řádně neocitována. Jako zdroj dat byla použita kniha Termomechanika jaderných reaktorů. I přesto, že se autor na tuto publikaci odkazuje, bylo by vhodné převzaté pasáže označit přímou citací. Jako přínosné hodnotím praktickou část diplomové práce, kde je srozumitelně popsán systém hodnocení nesymetrického vyhoření palivových kazet. Na tuto část navazuje samotné vyhodnocení vlivu nesymetrického vývinu tepla na změřenou výstupní teplotu chladiva. I přesto, že nebyla nalezena souvislost mezi rozložením vývinu tepla v palivové kazetě a odchylkami mezi změřenou a vypočtenou teplotou, hodnotím tuto práci jako přínosnou. Autor správně a v dostatečné míře komentuje výsledky a správně vyvozuje, že pro další analýzu by měl být využit některý CFD program. Uspořádání diplomové práce je logické a jednotlivé kapitoly na sebe navazují. Autor však mohl věnovat více času grafickým prvkům práce a použité zajímavé obrázky a grafy přeložit do češtiny. I přes všechny nedostatky v teoretické části práce doporučuji práci k obhajobě a hodnotím ji stupněm C/73.

73

eVSKP id 94184