BONOMOVÁ, N. Marketingový mix společnosti Beghelli - Elplast, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Autorka v práci prokazuje schopnost aplikovat získané teoretické poznatky v analytické i návrhové části. V analytické části bylo vhodné více rozebrat konkurenci z pohledu marketingového mixu. Souhrn návrhů (kap. 4.4.) mohl být v práci proveden přehlednějším způsobem, aby bylo jednoznačně vidět přínosy realizace jednotlivých návrhů. Vhodné bylo také včlenění alespoň náznaku "návratnosti" vložených prostředků do realizace návrhů. Otázky k obhajobě: 1) Jak by podle Vás vypadala (jak byste nastavila) kritéria pro hodnocení úspěšnosti realizace Vašeho návrhu? (Za jakých podmínek byste hodnotila realizaci Vašich návrhů jako úspěšnou?)

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků D Práce postrádá alespoň náznak "návratnosti" investice do realizace návrhů.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C V číslování kapitol došlo při formátování k drobné chybě (kap. 2.10 má podkapitoly 2.1.x a kap. 2.11 má 2.1.x). Tento fakt však nijak neovlivňuje výsledek práce. V práci bylo vhodné sjednotit grafické provedení (některé obrázky v teoretické části jsou v anglickém jazyce)
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Hrazdira, Radek

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 94905