BRZOBOHATÝ, T. Návrh marketingové strategie pro firmu Camp Counselors and Work Experience USA s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
V předložené DP oceňuji, že diplomantovy návrhy nejsou podloženy pouze běžně prováděnými marketingovými analýzami a stručným průzkumem mezi zákazníky, ale jsou doplněny i o finanční analýzu ukazující stabilitu základních ukazatelů jako dobrý předpoklad pro úspěšnou realizaci navrhovaných změn marketingových strategií. Otázka k obhajobě: V čem spatřujete hlavní možná rizika úspěšné realizace předložených návrhů a do jaké míry mohou ovlivnit plánovanou rychlou návratnost vynaložených prostředků?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | B | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | B | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | B | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
eVSKP id 33485