BRZOBOHATÝ, T. Návrh marketingové strategie pro firmu Camp Counselors and Work Experience USA s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené DP oceňuji, že diplomantovy návrhy nejsou podloženy pouze běžně prováděnými marketingovými analýzami a stručným průzkumem mezi zákazníky, ale jsou doplněny i o finanční analýzu ukazující stabilitu základních ukazatelů jako dobrý předpoklad pro úspěšnou realizaci navrhovaných změn marketingových strategií. Otázka k obhajobě: V čem spatřujete hlavní možná rizika úspěšné realizace předložených návrhů a do jaké míry mohou ovlivnit plánovanou rychlou návratnost vynaložených prostředků?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování B
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Šlechta,, Lukáš

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 33485