KRMÍČEK, V. Návrh komunikačního mixu podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Student v analyzované společnosti působící na průmyslovém trhu pracuje již několik let, a i proto jeho návrhy odpovídají reálné situaci a jsou pro ni přínosem. Student přistupoval ke zpracování práce aktivně a pracoval samostatně.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Teoretická část je popsána přehledným a dostačujícím způsobem. Díky tomu je čtenář objektivně seznámen s danou oblastí. V další části se autor zaměřil na vnitřní a vnější analýzu podniku. Popsal současný stav komunikačního mixu a poukázal na určité nedostatky. Z toho se pak odvíjí návrhová část, kde byl vytvořen nový komunikační mix. Nově navržené aktivity jsou podrobně představeny a jsou zhodnoceny jejich přínosy. Stanovený cíl práce byl splněn.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 91204