FRYŠTÁK, L. Aerodynamická optimalizace monopostu formule SAE [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2016.
Student zpracoval velmi kvalitní práci s prakticky využitelnými výsledky. Po celou dobu pracoval velmi aktivně, systematicky a samostatně. Během zpracování vyřešil řadu složitých problémů inženýrského charakteru - stavbou tunelového modelu pomocí 3D tisku počínaje a konstrukcí, výrobou a kalibrací vlastní šestikomponentní váhy konče. Práce převyšuje běžný standard diplomových prací, hodnotím ji jako vynikající.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
V práci nejsou uvedeny hodnoty Reynoldsova čísla, přesto, že o něm auto často píše. V kapitole 8.6 srovnání měření s CFD. Bohužel však autor srovnává dvě nesrovnatelné věci. Ať už se jedná výrazně rozdílná Reynoldsova čísla, tak i podmínky výpočtu/měření (točící se kola, pohybující se podlaha) či rozdílnost geometrie. Celkově je práce dobře zpracována, je přehledně uspořádána a nepostrádá systematičnost.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | B | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 92886