TOMČÍK, D. Design autonomního zemědělského kombajnu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2016.
Pro design je důležité i hodnocení designérských kvalit práce: řešení modelu - A, úroveň tvarové kultivace - A, barevnost navrženého designu - A a grafická úprava výkresů – A Diplomová práce splňuje všechny body zadání a obsahuje vlastní závěry k tématu design autonomního zemědělského kombajnu. Slovní hodnocení práce provedu ústně přímo při obhajobě diplomové práce studenta. Celková známka A
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Diplomova praca je pozoruhodne komplexna a profesionalne zrela. Student preukazal pripravenost nastupit do praxe a stat sa platnym clenom konstrukcne- designerskeho timu. Chválim doslednost pristupu k analyzam, osobitne metodickost i systemovost analyz, ktore potom poskytuju efektivny zaklad na syntezu a argumentaciu zaverov. Moja mensia vyhrada smeruje k tzv. marketingovym analyzam, kde by sa student mal venovat tym nastrojom, ktore sa najvac dotykaju prace designera – konkurencne vyrobkove strategie, cez diferenciacne parametre produktu. Obsah DP venovany samotnemu designerskemu rieseniu je bohaty na detailne a logicke popisy rozhodnuti pre navrh i koncepciu celku ako aj detailov. Inovatívny je studentom prezentovany koncept obojsmerneho pohybu a prepravy zacieho zariadenia v zlozenej podobe. V dobrom ma prekvapili znalosti a chut riesit produkt do najposlednejsieho technickeho detailu. Vsetko doplnaju vhodne a prehladne obrazky. Obrazok 2 - 47 som vsak nedokazal precitat a v obrazku 2-77 odporucam uvadzat popisky v jazyku prace. Mierne vyhrady mam este ku grafickemu dizajnu oznacenia produktu. Vysvetlenie studenta k rieseniu ma nepresvedcilo. Napriem tymto vyhradam je prezentovaná práca podla mojho nazoru vhodna aj ako edukativna pomocka pre studenttov nizsich rocnikov a navrhujem jej znamku A vyborný.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 89116