BYRTUS, R. Materiály používané ve firmě Honeywell Aerospace Olomouc a jejich charakteristiky ve vztahu na výrobní procesy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2016.

Věchet, Stanislav

Předkládaná bakalářská práce byla zadána ve spolupráci s firmou Honeywell Aerospace Olomouc. Téma práce je zaměřeno na použití vybraných konstrukčních materiálů ve výše uvedené firmě. Student splnil všechny požadavky zadaného tématu. Při jeho vypracování postupoval samostatně a iniciativně, a také respektoval jak připomínky vedoucího, tak i pana Ing. Branislava Domka, zástupce firmy. Práce má dobrou odbornou úroveň, přičemž je zpracována přehledně na základě prostudování většího počtu našich i zahraničních literárních pramenů. Závěrem lze konstatovat, že student prokázal schopnost samostatné práce a dále, že úroveň předkládané práce odpovídán požadavkům kladeným na bakalářské práce ve studijním programu obecný bakalář. Proto ji doporučuji k obhajobě.

Němec, Karel

Student přistoupil k řešení zadaného tématu velmi zodpovědně a předkládaná práce o rozsahu 38 stran je na velmi dobré úrovni. Informace pro její zpracování autor čerpal celkem ze 16 zdrojů, což je pro tento typ prací počet dostatečný. Práce je zpracována přehledně a schematicky a jako celek působí velmi pozitivně. Drobné formální nedostatky a gramatické chyby se v práci vyskytují jen ojediněle. Přestože se jedná o obecnou bakalářskou práci, byla vypracována ve spolupráci s firmou, konkrétně Honeywell Aerospace Olomouc. Práci doporučuji k obhajobě s hodnocením výborně.

eVSKP id 92747