JANČA, T. Marketingová komunikace podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Bakalářská práce je na dobré úrovni.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Cíl práce byl naplněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autor použil nezbytné metody pro sběr a analýzu dat.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D Autor uspokojivě interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. V některých případech chybí logická návaznost mezi výsledky analýz a vlastními návrhy.
Praktická využitelnost výsledků C Navrhovaná řešení je možné dobře využít v praxi. Bylo by přínosné uvést konkrétní finanční prostředky v korunách, jež budou použity v rámci jednotlivých médií.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D Formální náležitosti a použitá terminologie je na uspokojivé úrovni. V textu se nachází větší počet chyb.
Práce s informačními zdroji, včetně citací C Práce s citačními zdroji je na dobré úrovni. Bylo by přínosné použít větší počet cizojazyčných zdrojů.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Kuncová, Gabriela

Komplexní práce zaměřená na praxi v online marketingu.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 90722