ŠVIKRUHA, P. Návrhový vzor Model-View-ViewModel ve WPF aplikacích [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2016.

Lattenberg, Ivo

Bakalářská práce je po formální i odborné stránce v pořádku a nemám žádných výhrad. Svým rozsahem 83 stran je nadprůměrná a odpovídá spíše práci diplomové. Práce má velmi dobrou grafickou úpravu. Zadání bylo bezezbytku splněno. Student pracoval samostatně a iniciativně, o výsledcích pravidelně informoval. V rámci řešení práce byla naprogramována desktopová aplikace sloužící jako databáze elektrotechnických součástek v konstrukční dílně. Pro finální řešení byl využit framework Catel. Autor prokázal při návrhu systému výborné architektonické schopnosti. Byly využity moderní prvky a zásady návrhu. Aplikace byla předvedena a byla plně funkční. Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.

99

Zeman, Kryštof

Bakalářská práce studenta Patrika Švikruhy se zabývá návrhovým vzorem Model-View-ViewModel ve WPF aplikacích. V teoretické části student nejdříve rozebírá .NET Framework, na který následně navazuje teoretickým návrhem a vývojem aplikací. V praktické části student nejdříve rozebral požadavky na software a následně navrhnul a vytvořil aplikaci pro databázi elektronických součástek. Celá práce je na vysoké úrovni a student v ní prokázal vysoké znalosti problematiky. Z formálního hlediska je práce logicky členěna a pro čtenáře dobře srozumitelná. Výhrady mám pouze k tomu, že práce není psána v trpném rodě, obsahuje dost překlepů a na začátku kapitoly 5.5 obsahuje několik nesmyslných vět. Práci hodnotím stupněm A / 93 bodů.

93

eVSKP id 93626