UHER, V. Zjišťování příznaků z obrazových dat [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2011.

Burget, Radim

V rámci této práce byl vytvoren univerzální nástroj, který spojuje oblast obrazového zpracování a oblast dolování znalostí z dat a který umožnil ostatním studentum pripojit se a spolupracovat na jedné platformne. Práce je na velice dobré odborné úrovni a jeho odbornou úroven také dokazuje významná mezinárodní odezva - v soucasnosti je tento nástroj používán v desítkách výzkumných center, jak komercní, tak i akademické sféry, po celém svete (napr. California institute). Doporucuji komisi zvážit tuto práci jako jednoho z kandidátu pro nekteré ze studentských ocenení.

Splnění zadání A 50/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) A 20/20
Formální zpracování práce A 20/20
Využití literatury A 10/10
100

Beneš, Radek

Student Bc. Václav Uher měl za úkol prostudovat problematiku získávání lokálních a globálních příznaků z medicínských obrazů. Student navíc svoji práci rozšířil o problematiku klasifikátorů. Student provedl poměrně kvalitní teoretický přehled využitelných lokálních i globálních příznaků, které zároveň implementoval a zpřístupnil z platformy RapidMiner. Na základě implementovaných operátorů je možné budovat další algoritmy, což dokazuje účelnost vytvořeného řešení. Odborná úroveň práce je na velmi dobré úrovni, pouze v některých místech chybí detailnější popis. Práce jako celek je však velmi kvalitní a ukazuje na fakt, že se student v dané problematice velmi dobře orientuje. Po formální stránce je práce na horší úrovni. Vyskytují se obrázky s nekvalitním rozlišením, některé typografické chyby i chyby v zápisu vzorců. Celkově však práce působí velmi dobře a navrhuji hodnocení A.

Splnění požadavků zadání A 20/20
Odborná úroveň práce A 49/50
Interpretace výsledků a jejich diskuse A 20/20