KOŘÍNKOVÁ, K. Vylepšení metodiky rekonstrukce biomedicínských obrazů založené na impedanční tomografii [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2016.

Dědková, Jarmila

Ing. Ksenia Kořínková je studentkou kombinované formy doktorského studijního programu oboru Teoretická elektrotechnika. Její disertační práce je zaměřena na vývoj nových postupů pro rekonstrukci impedančních obrazů zkoumaných objektů, zejména biologických tkání, využívající numerické metody pro analýzu elektromagnetických polí. Své výsledky precizně ověřila na vhodně zvolených numerických modelech. Řešení inverzních problémů je z matematického hlediska velmi náročná oblast numerické matematiky. Disertace Ing. Kořínkové je psaná v anglickém jazyce a je přínosná pro pracoviště zabývající se uvedenou problematikou. Dosažené výsledky bude možné využít jako výchozí pro další výzkum. Během celého studia pracovala Ing. Kořínková velmi iniciativně a prokázala také schopnost samostatné tvůrčí práce včetně schopnosti prezentovat dosažené výsledky. Na základě předložené práce mohu konstatovat, že autorka splnila cíle disertační práce. Jádro práce bylo publikováno dostatečně a z pohledu dosažených publikací je její publikování na domácích i zahraničních konferencích na velmi dobré úrovni. Vzhledem k prokázaným vědeckým přístupům při řešení disertační práce a dosaženým výsledkům doporučuji, aby jí byl po úspěšné obhajobě disertační práce udělen titul Ph.D. v oboru Teoretická elektrotechnika.

Bartušek, Karel

viz posudek ve formátu pdf

Bachorec, Tibor