KOJECKÝ, J. Zakázkový firemní informační systém [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2011.

Heriban, Pavel

Roupec, Jan

Hodnocená práce se zabývá tvorboou firemního informačního systému s www uživatelským rozhraním. Popsaný vytvořený systém dle mého přesvědčení splňuje zadání. K vlastní realizaci včetně výběru vhodných technologií nemám výhrady. V práci jsem nenašel věcné chyby. Po formální stránce mohla být textová část práce pojata poněkud lépe. Průvodní zpráva má na bakalářskou práci poměrně značný rozsah, ovšem domnívám se, že přesto nevystihuje množství zejména programátorské práce, které musel autor ke splnění zadání vynaložit. Úvodní teoretický rozbor je místy až zbytečně podrobný, popis samotné aplikace včetně popisu jejího vlastního smyslu a také detailů realizace mohl být naopak rozsáhlejší. Nabyl jsem dojmu, že autor byl v popisu svého přínosu zbytečně skromný. Kromě této nevyváženosti se v práci nacházejí i další formální nedostatky. Zejména v druhé kapitole se vyskytují některé věty psané manažerskou hantýrkou, jejichž smysl mi zůstal utajen. Za další formální nedostatek považuji použití citací z wikipedie; doporučoval bych v kvalifikačních pracích tento informační zdroj nepoužívat. V neposlední řadě je třeba uvést, že citované zdroje [7], [11], [12] a [13] by na základě údajů uvedených v seznamu literatury nebylo možné dohledat. Závěrem konstatuji, že v rámci práce vzniklo softwarové dílo, které snese přísná profesionální měřítka. Dle mého názoru autor prokázal velmi solidní teoretické znalosti i schopnost tyto znalosti prakticky aplikovat.

eVSKP id 38087