ONDRUŠ, E. Využití data miningu v personální agentuře [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Luhan, Jan

Práce je zpracována na velmi dobré úrovni. Hlavní cíl práce v podobě využití data miningu v prostředí personální agentury se zaměřením na zefektivnění firemních procesů v oblasti zpracování poptávek a zlepšení osobního přístupu ke kandidátům byl naplněn v plném rozsahu. Práce je zpracována komplexně s důrazem na technické řešení dané problematiky dle specifických požadavků zadavatele, přičemž reálné výstupy směřují ke zvýšení efektivity expertů v dané oblasti. Zpracování odpovídá požadavkům na diplomovou práci a lze nalézt pouze drobné nedostatky ve formátování, stylistice a potažmo jazykových nepřesnostech. Z práce je zřejmá autorova orientace v dané problematice a systematický přístup využitý při řešení. Rovněž výstupy práce jsou plně využitelné pro daný subjekt. Práci doporučuji k obhajobě.

Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B

Janata, Michal

Předložená diplomová práce je z hlediska stanovených cílů zpracována komplexně na velmi dobré úrovni. Teoretická část poskytuje dobrý přehled o řešené problematice, nicméně v některých případech mohly být využity aktuálnější zdroje. Analytickou část lze považovat za dobře zpracovanou. Rovněž oceňuji nezanedbání analýzy rizik implementace.V návrhové části autor přispěl efektivní metodou hodnocení kandidátů, která má potenciál zefektivnit současné firemní procesy. Výsledky navrženého predikčního modelu působí velmi uspokojivě. Diplomová práce splnila stanovený cíl a doporučuju ji k obhajobě.

Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji C

eVSKP id 102164