LINHA, V. Příprava a aplikace nanovláken a nanočástic na bázi PHA [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta chemická. 2017.

Márová, Ivana

Student přistupoval k řešení diplomové práce méně aktivně a experimenty řešil s velkými časovými prodlevami. Komunikace mezi školitelem a studentem bohužel nebyla dostatečná. Celkový přístup studenta vyjadřoval nepříliš velký zájem o studovaný obor a experimentální práci. Stanovené cíle práce však byly splněny. Práci proto doporučuji k obhajobě a hodnotím celkovým stupněm "velmi dobře" (B).

Splnění požadavků zadání A
Studium literatury a její zpracování B
Využití poznatků z literatury B
Kvalita zpracování výsledků B
Interpretace výsledků, jejich diskuse B
Závěry práce a jejich formulace B
Využívání konzultací při řešení práce B
Celkový přístup k řešení úkolů C

Skoumalová, Petra

Diplomová práce Bc. Vojtěcha Linhy se zabývá možností přípravy nanovláken na bázi polyhydroxyalkanoátů. Předložená práce je zpracována na 53 stranách. V teoretické části práce, s rozsahem 9 stran, se autor zaměřuje na přípravu nanovláken pomocí elektrospinu a rotačního zvlákňování. Dále popisuje materiály použité v experimentální části. V práci se nachází několik formálních nedostatků. Především teoretická část práce by si zasloužila více pozornosti. Pro vypracování své práce autor čerpal pouze z 21 zdrojů včetně obrázků. Dále do vysokoškolské práce nepatří zdroje jako je wikipedie. V experimentální části práce pak autor zpracovává výsledky v rozsahu 16 stran. V práci byla nejprve zavedena a optimalizována příprava vláken z polyhydroxybutyrátu pomocí elektrostatického a rotačního zvlákňování. Dále bylo pro přípravu obou optimalizovaných typů vláken použito 4 aditiv a následně bylo sledováno uvolňování přidaných látek z nanovlákenných struktur do různých prostředí. Provedena tedy byla řada časově náročných experimentů. Výsledky jsou prezentovány především formou grafů a obrázků ale i tabulek. Výsledky jsou dobře okomentovány a shrnuty do jasně formulovaného závěru. Autor splnil zadání své práce, proto doporučuji práci k obhajobě a hodnotím celkovou známkou "B".

Splnění požadavků zadání A
Logické členění práce A
Kvalita zpracování výsledků B