ŠIMÍČKOVÁ, A. Návrh změn marketingového mixu vybraného hotelu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Autorka v práci projevuje schopnost využít získané teoretické poznatky v analytické i návrhové části. Práce je logicky a smysluplně strukturovaná a obsahuje řadu zajímavých realizovatelných a pro vybraný hotel přínosných návrhů. Otázka k obhajobě: - Jak byste řešila problém, že Vám zákazník hole/koloběžky nevrátí, nebo je vrátí poškozené?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autorka v práci využívá standardních metod a postupů. Tyto jsou využity vhodně a věcně.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autorka v práci prokazuje schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry.
Praktická využitelnost výsledků B Práce se dá označit za přínosnou. Samotná analýza konkurence může být pro vybraný hotel využitelná. Autorka nabízí mnoho prakticky využitelných návrhů. Některé z návrhů bylo vhodné více detailněji rozpracovat (např. připravit i půjčovní řád pro návrh z kapitoly 4.1.1)
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce je logicky a smysluplně strukturovaná a obsahuje všechny formální náležitosti. Autorka v práci využívá vhodné terminologie.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Autorka v práci využívá velkého množství adekvátních informačních zdrojů. Tyto správně cituje (vč. zdrojů, které jsou využity v návrhové části).
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Zejda, Vladimír

Hodnocená diplomová práce ve svém úvodu stanovuje záměr navrhnout změny marketinového mixu vybraného hotelu (Areál Kněžmost, okolí Českého ráje), jejich motivací je a) zvýšení atraktivity nabízených služeb b) zvýšení povědomí a zájmu zákazníků a c) zvýšení zisku společnosti. Autorka k tomuto cíli přistupuje v logicky návazné struktuře. Oceňuji doplnění klasických nástrojů strategické analýzy (SLEPTE, Porter) o Model 7S (McKinsey - Paul, Wollny) zabývající se ve větším detailu vnitřním fungováním společnosti a úpravu modelu marketingového mixu pro konkrétní aplikaci na postytovanou službu (Jakubíková).V návaznosti na kvalitní analýzy autorka prokázala s jistotou z těchto vyvodit závěry pro úpravu strategie společnosti změnami v jeho marketingovém mixu. Tyto jsou pro majitele/provozovatele hotelu přímo využitelné, dokazují osobní zájem autorky na tématu a hlubokou znalost zkoumaného předmětu a také naplňují záměr a motivaci diplomové práce. V případě pokračující spolupráce studentky s provozovatelem hotelu Areál Kněžmost doporučuji této ponořit se hlouběji do problematiky digitálního marketingu a sekundárního i primárního výzkumu pro bližší zákaznickou segmentaci.Práce je jako celek na vysoké úrovni, vytyčené cíle naplňuje díky robustní teoretické přípravě (kapitola 2) a tedy i metodologicky vhodně podložené strategické analýze (kap. 3), na jejímž základě předkládá ihned použitelná doporučení týkající se všech oblastí rozšířeného marketingového mixu (kapitola 4). Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 103277