ŠIMÍČKOVÁ, A. Návrh změn marketingového mixu vybraného hotelu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Autorka v práci projevuje schopnost využít získané teoretické poznatky v analytické i návrhové části. Práce je logicky a smysluplně strukturovaná a obsahuje řadu zajímavých realizovatelných a pro vybraný hotel přínosných návrhů. Otázka k obhajobě: - Jak byste řešila problém, že Vám zákazník hole/koloběžky nevrátí, nebo je vrátí poškozené?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Autorka v práci využívá standardních metod a postupů. Tyto jsou využity vhodně a věcně. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Autorka v práci prokazuje schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Práce se dá označit za přínosnou. Samotná analýza konkurence může být pro vybraný hotel využitelná. Autorka nabízí mnoho prakticky využitelných návrhů. Některé z návrhů bylo vhodné více detailněji rozpracovat (např. připravit i půjčovní řád pro návrh z kapitoly 4.1.1) | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce je logicky a smysluplně strukturovaná a obsahuje všechny formální náležitosti. Autorka v práci využívá vhodné terminologie. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Autorka v práci využívá velkého množství adekvátních informačních zdrojů. Tyto správně cituje (vč. zdrojů, které jsou využity v návrhové části). |
Hodnocená diplomová práce ve svém úvodu stanovuje záměr navrhnout změny marketinového mixu vybraného hotelu (Areál Kněžmost, okolí Českého ráje), jejich motivací je a) zvýšení atraktivity nabízených služeb b) zvýšení povědomí a zájmu zákazníků a c) zvýšení zisku společnosti. Autorka k tomuto cíli přistupuje v logicky návazné struktuře. Oceňuji doplnění klasických nástrojů strategické analýzy (SLEPTE, Porter) o Model 7S (McKinsey - Paul, Wollny) zabývající se ve větším detailu vnitřním fungováním společnosti a úpravu modelu marketingového mixu pro konkrétní aplikaci na postytovanou službu (Jakubíková).V návaznosti na kvalitní analýzy autorka prokázala s jistotou z těchto vyvodit závěry pro úpravu strategie společnosti změnami v jeho marketingovém mixu. Tyto jsou pro majitele/provozovatele hotelu přímo využitelné, dokazují osobní zájem autorky na tématu a hlubokou znalost zkoumaného předmětu a také naplňují záměr a motivaci diplomové práce. V případě pokračující spolupráce studentky s provozovatelem hotelu Areál Kněžmost doporučuji této ponořit se hlouběji do problematiky digitálního marketingu a sekundárního i primárního výzkumu pro bližší zákaznickou segmentaci.Práce je jako celek na vysoké úrovni, vytyčené cíle naplňuje díky robustní teoretické přípravě (kapitola 2) a tedy i metodologicky vhodně podložené strategické analýze (kap. 3), na jejímž základě předkládá ihned použitelná doporučení týkající se všech oblastí rozšířeného marketingového mixu (kapitola 4). Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 103277