DOLEŽAL, M. Využití nástrojů projektového managementu pro zavedení nového produktu na trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Širáňová, Lenka

Předložená diplomová práce je zaměřená na vytvoření plánu pro zavedení nového produktu na trh a navržení vhodné marketingové komunikace. Otázka k obhajobě: 1. Který z Vámi uvedených marketingových nástrojů bude mít podle Vašeho názoru největší účinnost (který bude v komunikaci s potencionálním zákazníkem nejefektivnější)?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Šebestová, Monika

Diplomová práce splňuje všechny požadavky kladené na podobný typ prací a řeší téma, které je pro zdravotnictví velice aktuální.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 103263