ŠENIGLOVÁ, H. Návrh změn marketingových aktivit konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Autorka na práci pracovala v delším časovém horizontu, což se projevilo zejména v tom, že některé z návrhů již bylo potřeba realizovat. Z tohoto důvodu pak byla možnost v závěru návrhové části včlenit kapitolu věnovanou právě uskutečněným návrhům. Bohužel v práci chybí jasný harmonogram zpracování, aby bylo přehledně vidět, kdy co autorka navrhla, kdy bylo potřeba aby proběhla realizace a kdy pak mohlo proběhnout následné vyhodnocení a následné další doporučení. Při doplnění zmíněných "nedodělků" by byl zřejmější aktuální praktický přínos práce. Otázky k obhajobě: - Uveďte harmonogram, podle kterého probíhalo zpracování diplomové práce. - Jak jsou myšleny "nulové" náklady v kapitole 3.1? - Jak byste charakterizovala typického cílového zákazníka pro analyzovaný obchod?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Autorka v práci využívá standardních postupů a metod. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | Výsledky práce lze považovat za průměrně využitelné. Analýza mohou být vnímány ne jako zrovna aktuální. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | Práce je přehledně strukturovaná a působí přehledným a příjemným dojmem. Vzhledem k názvu práce bylo vhodné v teoretické části jasně vymezit pojem "marketingové aktivity". Vzhledem k dlouhodobějšímu horizontu zpracování práce a reálným potřebám okamžitě některé návrhy implementovat v praxi, bylo vhodné včlenit jasný harmonogram zpracování práce i harmonogram realizace návrhů (za celé navrhované období). V práci bylo vhodné včlenit jasnou charakteristiku cílového segmentu. Použitá terminologie i odborná jazyková úroveň jsou na dobré úrovni. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | D | Autorka v práci pracuje s relevantními zdroji informací. Některé z použitých zdrojů nejsou uvedeny v seznamu použité literatury. Elektronické zdroje (např. Facebookové stránky) jsou v textu špatně uvedeny. |
Práce splnila stanovené cíle. Velice pozitivně hodnotím uskutečnění, některých marketingových aktivit ve firmě. Oceňuji propracovanost marketingových plánů do jednotlivých měsíců, což je pro firmu velice přehledné. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 103569