ŠENIGLOVÁ, H. Návrh změn marketingových aktivit konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Autorka na práci pracovala v delším časovém horizontu, což se projevilo zejména v tom, že některé z návrhů již bylo potřeba realizovat. Z tohoto důvodu pak byla možnost v závěru návrhové části včlenit kapitolu věnovanou právě uskutečněným návrhům. Bohužel v práci chybí jasný harmonogram zpracování, aby bylo přehledně vidět, kdy co autorka navrhla, kdy bylo potřeba aby proběhla realizace a kdy pak mohlo proběhnout následné vyhodnocení a následné další doporučení. Při doplnění zmíněných "nedodělků" by byl zřejmější aktuální praktický přínos práce. Otázky k obhajobě: - Uveďte harmonogram, podle kterého probíhalo zpracování diplomové práce. - Jak jsou myšleny "nulové" náklady v kapitole 3.1? - Jak byste charakterizovala typického cílového zákazníka pro analyzovaný obchod?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autorka v práci využívá standardních postupů a metod.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků D Výsledky práce lze považovat za průměrně využitelné. Analýza mohou být vnímány ne jako zrovna aktuální.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D Práce je přehledně strukturovaná a působí přehledným a příjemným dojmem. Vzhledem k názvu práce bylo vhodné v teoretické části jasně vymezit pojem "marketingové aktivity". Vzhledem k dlouhodobějšímu horizontu zpracování práce a reálným potřebám okamžitě některé návrhy implementovat v praxi, bylo vhodné včlenit jasný harmonogram zpracování práce i harmonogram realizace návrhů (za celé navrhované období). V práci bylo vhodné včlenit jasnou charakteristiku cílového segmentu. Použitá terminologie i odborná jazyková úroveň jsou na dobré úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací D Autorka v práci pracuje s relevantními zdroji informací. Některé z použitých zdrojů nejsou uvedeny v seznamu použité literatury. Elektronické zdroje (např. Facebookové stránky) jsou v textu špatně uvedeny.
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Hajzler, Martin

Práce splnila stanovené cíle. Velice pozitivně hodnotím uskutečnění, některých marketingových aktivit ve firmě. Oceňuji propracovanost marketingových plánů do jednotlivých měsíců, což je pro firmu velice přehledné. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 103569