HUDCOVÁ, I. Návrh marketingové strategie zvoleného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
V předložené práci oceňuji systematicky zpracované analýzy současného stavu včetně provedeného dotazníkového šetření. Připravené návrhy vycházejí ze závěrů z analýz, stanovených strategických cílů a jsou rovněž přizpůsobeny identifikovaným cílovým segmentům zákazníků. Návrhy jsou zpracovány ve formě přehledného realizačního plánu. Otázka k obhajobě: z provedených analýz, včetně analýzy rizik, plyne nebezpečná závislost podniku na dodavatelích. Uvažovala jste o doporučení vedoucí k zavedení vlastní produkce? Případně proč?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Cíl diplomové práce byl naplněn. Navrhovaná opatření v rámci marketingové strategie jsou v souladu s navrhovaným cílem a mají logickou strukturu dle teoretického rámce. Diplomantka použila potřebné metody pro sběr a analýzu dat. Autorka dobře interpretuje závěry z provedených analýz a marketingového průzkumu. Navrhovaná řešení kromě jiného obsahují finanční rámec, časový harmonogram a analýzu rizik, což umožňuje vhodnou implementaci do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni. Citační norma je dodržena.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 102630