VESELOVSKÝ, M. Vytvoření monitorovacího a profilovacího řešení nad BI systémem [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Kříž, Jiří

V práci není zcela dodržena charakteristika problematiky úkolu ze zadání práce, konkrétně pak chybí kapitola "Cíle práce, metody a postupy zpracování". Práce však v jednotlivých kapitolách cíl práce definuje a použité metody jdou z jednotlivých kapitol odvodit. V práci postrádám podrobnější popis praktické využitelnosti výsledků. Otázky: 1. K jakým analýzám se dá prakticky využít Vaše řešení? 2. Charakterizujte, jak SWOT analýza použitá v práci (její závěry) přispěly k navrhovanému řešení?

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod E Práce neobsahuje popis použitých metod a postup zpracování i když v zadání diplomové práce je tato kapitola v charakteristice problematiky úkolu. Nicméně z jednotlivých kapitol práce je možné tyto metody a postupy vypozorovat.
Praktická využitelnost výsledků D
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji, včetně citací C

Bednář, Luboš

Struktura práce je logicky správně členěná a vede k splnění definovaných cílů. V teoretické části se mohl autor více zaměřit na obecné doporučené přístupy ke sbírání monitorovacích dat z DWH systémů podpořené vhodnou literaturou. A dále na srovnání s existujícími nástroji třetích stran nebo napříč platformami. V praktické části autor projevil velkou míru specifických znalostí o dané problematice. I díky tomu je výsledek této práce pro Intelligent Technologies velmi užitečný a vzhledem k tomu, že Microsoft SQL Server nenabízí vlastní řešení pro podobný monitoring, je výsledek této práce konkurenční výhodou oproti ostatním dodavatelům řešení na platformě Microsoft BI. Oceňuji také, že se autor nespokojil pouze se sbíráním dat, ale pokračoval i v prezentaci dat prostřednictvím reportů. V práci mi jen chybí hlubší diskuse nad tím, k jakým analýzám by se monitorovací data mohla v praxi využít. V závěru autor zmiňuje, že výstupy z tohoto sběru jsou důležitá zejména pro firmu Intelligent Technologies. S tím nemohu zcela souhlasit, protože tyto informace jsou velmi důležité i pro samotné zákazníky. Díky těmto výstupům získají přehled o využívání BI nástrojů ve firmě a částečně tak i o návratnosti své investice do Business Intelligence.

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B