JUN, L. Využití virtuální reality v projekci a konstrukci výrobních strojů, systémů a robotiky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Knoflíček, Radek

K obhajobě předložená závěrečná práce splňuje požadavky na tento druh VŠKP. Byl proveden vyčerpávající souhrn současného stavu ve sledované oblasti. Virtuální realita a její možnosti jsou velmi moderní podpůrné prostředky v soudobém navrhování výrobních strojů a výrobních soustav. Znalosti a vědomosti jsou dobrým přepokladem ke zdokonalování se v navazujícím studiu.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání A
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod A
Vlastní přínos a originalita B
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry A
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii B
Logické uspořádání práce a formální náležitosti A
Grafická, stylistická úprava a pravopis A
Práce s literaturou včetně citací A
Samostatnost studenta při zpracování tématu A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Tůma, Zdeněk

Diplomant v úvodu své bakalářské práce vymězuje pojmy týkající se tématu virtuální reality. Velice zajímavě a přínosně se zabývá jednotlivými lidskými čivy a vyvětluje jakým způsobem je možné jednotlivé smysly ovlivnit. Mezi další kapitolu doposud v této tématice opomíjenou je negativní působení virtuální reality na člověka. V závěrečné fázi se práce zabývala jakým způsobem je možné technologii VR využít v praxi. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání A
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod B
Vlastní přínos a originalita A
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry A
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii B
Logické uspořádání práce a formální náležitosti B
Grafická, stylistická úprava a pravopis C
Práce s literaturou včetně citací C
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 96768