KAŇA, V. Šnekový dopravník [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2017.

Jonák, Martin

Student měl ve své bakalářské práci na téma šnekový dopravník za úkol vypracovat kromě rešerše také rozbor technických parametrů dopravovaného materiálu. Tato kapitola je velice strohá. Dále chybí kapitola věnující se pevnostní kontrole žlabu. Další kapitoly jsou již zpracovány v souladu se zadáním. Student se v práci dopustil jistých formálních (neobratné vyjadřování, místy nevhodná terminologie, překlepy) i věcných (chybějící VVÚ, nevhodně nakreslený kotevní plán, chybějící těsnění valivých ložisek) chyb. Celkově je práce na dobré úrovni a doporučuji ji k obhajobě.

Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry C

Pokorný, Přemysl

Předložená práce se zabývá návrhem šnekového dopravníku. Práce působí poměrně nevyváženým dojmem. Požadovaná rešeršní studie prakticky neexistuje (minimum informací a jsou použity pouze 2 zdroje informací) a část věnovaná rozboru dopravovaného materiálu je zcela nepřijatelná. Další kapitoly věnované vlastnímu návrhu jsou již zpracovány daleko lépe. K práci mám dále následující připomínky: - chybí kontrola žlabu - občas nevhodné vyjadřování, překlepy - v pevnostních výpočtech (str. 28,29..) chybně uvedené jednotky - chybí jakákoliv zmínka o způsobu utěsnění prostoru valivých ložisek - nedostatky ve výkresové dokumentaci – kotevní plán, chybějící utěsnění valivých ložisek, nesprávně zakreslené detaily svěrných pouzder Přes uvedené nedostatky práce dostatečně naplňuje požadavky zadání a doporučuji ji k obhajobě.

Splnění požadavků a cílů zadání E
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod D
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry D