HOŘELKOVÁ, D. Marketingová strategie produktu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření v rámci marketingové strategie jsou v souladu s navrhovaným cílem. Diplomantka použila adekvátní metody pro sběr a analýzu dat. Autorka dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná řešení v rámci marketingové strategie jsou vhodně formulována a obsahují finanční a časový rámec, což umožňuje dobrou implementaci do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni. Citační norma je dodržena.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Čech, Jakub

Cíl práce, kterým byl návrh souboru opatření, které povedou ke zlepšení marketingové strategie produktu, na základě analýz a vlastního šetření, byl naplněn. Jsou použity adekvátní analýzy, jejichž vyhodnocení a interpretace, společně s výsledky vlastního šetření, jsou velmi dobře prakticky využitelné. Práce obsahuje mnoho konkrétních doporučení pro vylepšení marketingové strategie zkoumaného produktu. Formální náležitosti jsou, na dobré úrovni. Autorka čerpá z velkého množství tištěných i on-line zdrojů.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 94681