ŽÁČKOVÁ, N. Analýza spokojenosti zaměstnanců ve vybrané firmě a návrhy na její zlepšení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Konečný, Štěpán

Diplomantka si za cíl své diplomové práce vytyčila předložení návrhů na zlepšení spokojenosti pracovníků AG Transport s.r.o. Teoretická část práce dobře popisuje oblast zkoumání jak z pohledu české, tak zahraniční literatury, což hodnotím pozitivně. V dotazníku vlastní konstrukce popisuje zkoumaný jev nejen jako celek, ale oceňuji rozdělení výzkumného souboru na dvě skupiny, přičemž výsledky (resp. rozdíly mezi oběma skupinami pracovníků) naznačují, že toto rozlišení má smysl. Je proto škoda, že diplomantka z mého pohledu ve svých návrzích tyto více neodlišila a pro různé skupiny s různými potřebami navrhla stejné (byť realistické) benefity, odměny apod. U návrhu změny v chování vedoucího se mi tento jeví jako příliš obecný, přičemž školení v oblasti lidských zdrojů je naznačeno, nikoliv vyčísleno. Celkově však lze konstatovat, že diplomatka ve své práci cíl splnila.

Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací C

Vinklárková, Blanka

Předložená diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zaměstnanců ve vybraní firmě. Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zaměstnanců a navrhnout postupy pro jejich zlepšení. Zvolené téma považuji v současné době za aktuální z důvodu měnící se situace na pracovním trhu, kdy mnoho zaměstnavatelů má v současné době problém získat a udržet kvalitní a spolehlivou pracovní sílu. Autorka práce použila při vypracování teoretické části dostatek odborné literatury zabývající se daným tématem. Praktická část se zabývá problematikou pracovní spokojenosti ve zkoumaném podniku. Bylo provedeno dotazníkové šetření, které autorka adekvátně vyhodnotila a vhodně okomentovala. Autorka splnila cíle, které byly stanovené v úvodu práce. Předkládanou práci doporučuji k obhajobě.

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B