HOLEČKOVÁ, A. Marketingový mix prodejny suvenýrů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Kaňovská, Lucie

Studentka ve své diplomové práci prokazuje schopnost využít teoretickych informací v analytické a následně i návrhové části práce. Překládaná návrhová část představuje doporučení pro prodej suvenýrů dle marketingového mixu pro Turistické informační centrum města Brně. Návrhy produktů jsou velmi zajímavé a mohly by být vhodnou alternativou k již nabízeným. Nicméně v návrhové části chybí vyjádření nákladů v oblasti propagace a vyjádření celkových přínosů. Studentka zpracovala práci pečlivě, samostatně a zpracování tohoto tématu ji bavilo.

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Studentka ve své práci využila standardní metody vhodné tomuto zaměření práce.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Diplomantka prokázala schopnost interpretovat získané informace. V některých oblastech mohla být práce konkrétnější (např. u analýzy konkurence a SWOT analýzy chybí jejich shrnutí nebo určitá neúplnost v návrhové části - viz níže).
Praktická využitelnost výsledků C Studentka se v návrhové části velmi aktivně věnovala svým návrhům - oblast marketingovému mixu - produkt, včetně grafického zpracování. Připravila možnou cenovou kalkulaci svých produktů a časový plán týkající se produktu a distribuce. Návrhy nových produktů byly zvoleny i dle různých cílových skupin. Nicméně zvláště u propagace chybí vymezení nákladů a případného časového vymezení. Rovněž přínosy návrhů mohly být detailnějši popsány.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Studentka pracovala s velkým množstvím odpovídající literatury.

Mráček, Pavel

Diplomová práce se zabývá velice zajímavým a stále aktuálním tématem a má klasickou strukturu. Analytická část se dobře zaměřuje na prvky marketingového mix, na zákazníky i na konkurenty. U analýzy věnované konkurenci bylo vhodné doplnit přehledný souhrn. Kladně hodnotím, že autorka pro TIC města Brna navrhuje velice zajímavé alternativy suvenýrů. Tyto návrhy mohou být zajímavou a pravděpodobně i žádanou alternativou ke klasickým suvenýrům. V návrhové části autorka opomněla včlenit celkový přehled nákladů na realizaci nákladů. Vedle tohoto přehledu nákladů zde také chybí vyčíslení nákladů na realizaci návrhu na propagaci (kap. 3.4). Pro vyšší praktické využití práce bylo vhodné podrobněji (konkrétněji) rozepsat jednotlivé návrhy. Pře drobné výtky práci hodnotím jako prakticky přínosnou.

Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autorka využívá v práci standardního postupu a metod běžných pro tento typ práce.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autorka prokazuje schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry. Pro příjemnější práci z výstupy pak bylo vhodné včlenil přehledový souhrn analýzy konkurence.
Praktická využitelnost výsledků D Výsledky práce (analytické i návrhové části) lze považovat za využitelné. Návrhy práce jsou pak prakticky využitelné, pouze orientace v nich může být trošku obtížnější. V práci chybí vyjádření nákladů spojených s realizací návrhu marketingové komunikace. Velice příjemně pak působí grafické znázornění některých návrhů
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Autorka vychází ze standardní struktury, píše odborným jazykem a využívá správné terminologie. Struktura práce v návrhové části je poměrně komplikovanou. Je zde zřejmá snaha autorky vše systematicky "nuceně" členit do jednotlivých částí marketingového mixu. Pro přehlednost práce by výrazně prospělo uvedení celého návrhu vcelku a pak pouze souhrnně poukázat na to, jakých částí marketingového mixu se jednotlivé návrhy týkají.
Práce s informačními zdroji C Autorka v práci využila velkého množství relevantních informačních zdrojů. U některých citací pak mohou nastat otázky, zda je skutečně "zdrojem" autorka, nebo zda je to autorčina práce s využitím nějakých podkladů.

eVSKP id 103326