MAŠTALÍŘ, R. Počítačové systémy Apple ve školství [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.

Posudky

Posudek vedoucího

Kříž, Jiří

Analýza současného stavu sice obsahuje popis cílového stavu počítačových učeben, nicméně vlastní výzkum je proveden výhradně na názorech žáků a vůbec nebere v úvahu názor pedagogického sboru a vedení školy. Teoretická část by mohla obsahovat podrobnější rozpracování především v oblasti počítačových sítí. Vlastní řešení potom postrádá podrobnější návrh a doporučení v jakých předmětech lze navrženou konfiguraci počítačové učebny využívat. Celkový dojem z práce potom působí jako návrh počítačové učebny na základě průzkumu mezi studenty a její zaměření směrem do multimediálních aplikací přičemž není jasně stanoveno zda škola podporuje toto zaměření výuky ICT.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části E
Přínos a praktické využití návrhu E
Iniciativa a samostatnost při zpracování B
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 C
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň C
Splnění cíle a rozsahu zadání E
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) D
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) D
Navrhovaná známka
E

Otázky

Posudek oponenta

Hanousek, Pavel

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 20904