MAŠTALÍŘ, R. Počítačové systémy Apple ve školství [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Analýza současného stavu sice obsahuje popis cílového stavu počítačových učeben, nicméně vlastní výzkum je proveden výhradně na názorech žáků a vůbec nebere v úvahu názor pedagogického sboru a vedení školy. Teoretická část by mohla obsahovat podrobnější rozpracování především v oblasti počítačových sítí. Vlastní řešení potom postrádá podrobnější návrh a doporučení v jakých předmětech lze navrženou konfiguraci počítačové učebny využívat. Celkový dojem z práce potom působí jako návrh počítačové učebny na základě průzkumu mezi studenty a její zaměření směrem do multimediálních aplikací přičemž není jasně stanoveno zda škola podporuje toto zaměření výuky ICT.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | E | ||
Přínos a praktické využití návrhu | E | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | B | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | C | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | E | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | D | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | D |
eVSKP id 20904