HRADIL, M. Návrh marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Bakalářská práce se zbývá návrhem marketingového mixu pro podnikatelský subjekt v oblasti zahradnictví s cílem zvýšení počtu zákazníků. Cíl práce byl naplněn s tím, že by bylo vhodné doplnit také očekávaný podrobnější očekávaný počet jednotlivých zákazníků na základě realizace návrhů. Práce obsahuje drobné nedostatky v oblasti zpracování použitých metod a vyvození patřičných závěrů. Práci hodnotím jako průměrnou s drobnými nedostatky. Doporučuji ji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1) Jaké závěry jste učinil z použité STEP analýzy? 2) Specifikujte základní a výběrový soubor pro Vaše dotazníkové šetření. Kdo byl typickým respondentem a jak jste ho oslovil? 3) Vysvětlete, jakým způsobem jste pracoval při analýze SWOT s váhou. 4) Jaký je Váš odhadovaný předpoklad navýšení počtu zákazníků, když odhadujete navýšení tržeb o 15 %? 5) Uvádíte, že poměr mezi přínosem a celkovými vynaloženými náklady je velice přijatelný. Jak velký ten poměr je?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | D | Cíle práce byly splněny, vhodné by bylo doplnit předpokládaný růst zákazníků. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Byl zvolen standardní postup v řešení dané problematiky včetně použitých metod. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | Schopnost interpretovat dosažené výsledky je na dobré úrovni, vyvozené závěry z provedených analýz mohly být lépe provázány. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Výsledky jsou reálně aplikovatelné do praxe, pro rozhodování subjektu by bylo vhodné doplnit podrobnější odhadovaný finanční přínos pro podnikatelský subjekt. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Uspořádání práce a požadavky na formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň jsou na velmi dobré úrovni. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Práce s informačními zdroje je na velmi dobré úrovni. |
Předložená bakalářská práce shrnuje pěkně a poměrně rozsáhle moderní metody marketingu. V celém svém rozsahu byla bakalářská práce vypracována podle jednotlivých bodů zadání. Základní metody marketingu, uvedené v rešeršní části práce, jsou použity pro analýzu současného stavu zahradnického podnikatelského subjektu a na základě tohoto rozboru jsou navrženy marketingové možnosti zlepšení ekonomické situace hodnoceného subjektu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 102762