FEJFUŠA, D. Marketingový mix zapsaného spolku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Novák, Petr

Bakalářská práce je zaměřena na problematiku zlepšení stávajícího marketingového mixu zapsaného spolku provozujícího jógu. Práce je zpracována standardním způsobem s ohledem na adekvátnost použitého postupu a aplikaci zvolených metod. Navržené změny v nástrojích marketingového mixu vedou k dosažení stanoveného cíle. Výslednou kvalitu práce mírně snižuje úprava z pohledu formátování písma a použití spíše hovorových termínů, což přisuzuji aktivnímu působení studenta ve spolku. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1) V rámci Vašeho návrhu stabilního zaplnění kurzů metodou "Přes počet", nezkoumal jste důvody neúčasti na kurzech. 2) V jaké fázi je realizace pořízení vlastních prostor? 3) Jak vidíte budoucnost jógy z pohledu trendů a dlouhodobé udržitelnosti?

Splnění stanovených cílů B Cíle byly splněny.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Zvolený postup řešení a použité metody odpovídají danému typu práce a problematice.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Student prokázal dobré interpretační schopnosti na základě dosažených výsledků a z nich vyvozených závěrů.
Praktická využitelnost výsledků A Výsledky jsou reálně aplikovatelné v praxi.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D Formální úprava a uspořádání práce vykazují drobné nedostatky, jako nejednotnost fontů, úprava tabulek. Z pohledu odborné jazykové úrovně se vyskytují občasné hovorové výrazy.
Práce s informačními zdroji, včetně citací C Drobné formální nedostatky v citování zdrojů nemající však vliv na citační etiku.

Javora,, Radek

Práce je přehledně členěna do tří hlavních kapitol a řady podkapitol. V první části autor shrnuje teoretické poznatky marketingu, na které se následně odkazuje. V druhé části práce analyzuje současný stav našeho Spolku, kterou autor velmi dobře postihl, spolu s úskalími se kterými se Spolek v současné době potýká. Poslední kapitola je pak věnována návrhům autora na zlepšení. Všechny návrhy jsou velmi praktické, s cílem maximálního ekonomického růstu, což je pro nás velmi cenným zdrojem informací a nápadů. Některé z nich jsme už díky konzultacím s autorem byli schopni implementovat ihned(navýšení ceny, informace/propagace na Facebook) a některé ještě připravujeme k implementaci od nového školního roku (optimalizace složení/názvu kurzů, úprava webových stránek, reklamní kampaň v rámci Mezinárodních dnů jógy). Velmi cenné je pro nás i statistické zhodnocení návštěvnosti v našich kurzech, které vedlo k optimalizaci maximálních kapacit kurzů (metoda Přes počet) a tím i umožnění přihlášení většího počtu cvičenců do kurzů. Námi obávané navýšení ceny nemělo takřka žádný vliv na návštěvnost v kurzech, ale znatelně ovlivnilo výši příjmů, díky kterým se rýsuje větší možnost vlastních prostor. Odezva od našich klientů na zlepšenou komunikaci a přehlednou činnost je velmi pozitivní. Některá doporučení jsou rovněž zajímavá a určitě by také pomohla našemu růstu, ale v současném stavu našeho Spolku je nejsme schopni či nechceme z jiných důvodů implementovat (Metoda divoká karta). Se získáním vlastních prostor budeme moci využít i další doporučení, která autor v práci předkládá. Obrovským přínosem je i vyhledání možných alternativ takových prostor, které by pro naše účely byly vhodné, spolu s jejich detailním popisem, za který by se nemusel stydět ani profesionální realitní makléř. Práce má vysokou obsahovou i grafickou úroveň a proto ji doporučuji k obhajobě.Vzhledem k tomu, že práce obsahuje množství detailních informací o našich finančních prostředcích a zejména i jména některých cvičitelů a návštěvnosti v jejich kurzech, žádám, aby práce nebyla veřejně přístupná a její data tak nemohla být zneužita ve prospěch konkurence či pro negativní reklamu vúči našim cvičitelům.

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A