CIELUCH, J. Klasifikace ICT produktů a služeb určených pro plánování podnikových zdrojů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Sodomka, Petr

Bakalářská práce přináší nové poznatky z oblasti vývoje světového ERP trhu a globálních trendů v této oblasti. Autor vhodně využil literární zdroje, zejména pak analytické zprávy globálně uznávaných společností, jako jsou Gartner a Nucleus Research, které doplnil vlastními poznatky. Práce by sice mohla být v závěru obohacena širším a podrobnějším srovnáním ERP produktů, je však třeba brát v úvahu, že diplomant má k dispozici jen velmi omezené informační zdroje a k rozsáhlejšímu zpracování zadání by potřeboval disponovat praktickými poznatky a zkušenostmi. Mohu konstatovat, že za daných podmínek se mu podařilo naplnit hlavní cíl práce - tedy provedení analýzy trhu s globálně dostupnými ERP řešeními a vymezení hlavních kritických faktorů pro jejich praktické použití. Tyto poznatky nakonec zapracoval do případové studie, kterou prezentuje v praktické části. Za jedinou slabinu práce tak považuji její jazykovou úpravu. I přesto, především z ohledem na nové poznatky, hodnotím práci celkovou známkou A.

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací A

Kováč, Filip

Cieľ a metodika práce boli splnené v plnom rozsahu. Štruktúra práce bola adekvátne rozdelená medzi jednotlivé kapitoly. Každá kapitola bola sprevádzaná stručným úvodom a krátkym zhodnotením kapitoly. Autor v práci využil dostatočné množstvo zdrojov z čoho poukazuje aj na vysokú odbornosť tejto práce. Práci by som vytkol nasledovné:- zväčšenie obrázkov pre prehladnosť ( obr. 8 až 14 )- nahradenie anglických výrazov českým ekvivalentom ( in-memory - str. 48, lobby - str. 55 )- doplnenie chýbajúcich skratiek v Seznamu ZkratiekVyššie uvedené nedostatky nemajú vplyv na odbornosť práce a splnenie stanovených cieľov preto prácu doporučujem k obhajobe.

Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A