VŠETULOVÁ, K. Marketingová komunikace internetového obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Cíl bakalářské práce byl splněn. Studentka ve své práci prokázala schopnost aplikovat získané teoretické poznatky v analytické a následně i v návrhové části. Návrhová část je velmi praktická a komplexní. Návrhy jsou pro rodinnou pražírnu realizovatelné. Celá práce je velmi rozsáhlá a byla jí věnována velká pozornost. Studentka svou práci zpracovala samostatně a se zájmem o danou oblast. Otázky: 1. Dá se jednoznačně říct, na základě Vámi zpracované detailní analýzy konkurence, který z konkurentů je pro pražírnu nejvýznamnější? 2. Který z Vašich návrhů Vám přijde jako nejpřínosnější a měl by být co nejdříve uveden do činnosti?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Autorka ve své práci využila standardní postupy a metody řešení odpovídající tématu bakalářské práce. Jen menší připomínka ke SLEPT analýze - není potřeba uvádět faktory, které nemají přímý dopad na návrhovou část práce. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Studentka je schopna interpretovat dosažené výsledky. Analýze konkurence, ale i dalším analýzám věnovala velkou pozornost, což považuji za důležité. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Návrhy podané autorkou lze považovat pro provozovnu jednoznačně za přínosné a velmi komplexně zpracované, jak z hlediska propagace, tak i komunikace se zákazníkem a také z hlediska optimalizace webových stránek. Návrhy jsou doplněny o časový plán, odhad nákladů a výnosů (dle odhadů autorky), shrnutí přínosů a rizik návrhů. Mám jen dvě připomínky - autorka navrhuje návrhy, které budou určitě stát i nějaký čas majitele, to je také potřeba samozřejmě zohlednit a také některé návrhy, např. v oblasti podpory prodeje, mohly být také detailněji finančně vyjádřeny. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Práce má logickou a přehlednou strukturu. Některé formulace jsou na nižší odbornější jazykové úrovni či s určitými menšími gramatickými chybami. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C | Autorka ve své práci využila dostatek zdrojů. Některé citace užívané studentkou ale plně neodpovídají směrnici. |
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout vhodné opatření marketingové komunikace analyzovaného internetového obchodu Coffee Dream. Autorka zvolila správný postup pro analyzování současného stavu a nedostatků. Veškeré poznatky přehledně shrnula a vycházela z nich také při svých návrzích. Za zvlášť pozitivní hodnotím navrženích nových prvků marketingového mixu a vylepšení stávajících s ohledem na omezené finanční možnosti společnosti. Návrhy jsou prakticky využitelné a mají pozitivní vliv na zefektivnění komunikace se zákazníky Coffee Dream. Autorka tak splnila zadání závěrečné práce.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 103308