VŠETULOVÁ, K. Marketingová komunikace internetového obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Kaňovská, Lucie

Cíl bakalářské práce byl splněn. Studentka ve své práci prokázala schopnost aplikovat získané teoretické poznatky v analytické a následně i v návrhové části. Návrhová část je velmi praktická a komplexní. Návrhy jsou pro rodinnou pražírnu realizovatelné. Celá práce je velmi rozsáhlá a byla jí věnována velká pozornost. Studentka svou práci zpracovala samostatně a se zájmem o danou oblast. Otázky: 1. Dá se jednoznačně říct, na základě Vámi zpracované detailní analýzy konkurence, který z konkurentů je pro pražírnu nejvýznamnější? 2. Který z Vašich návrhů Vám přijde jako nejpřínosnější a měl by být co nejdříve uveden do činnosti?

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Autorka ve své práci využila standardní postupy a metody řešení odpovídající tématu bakalářské práce. Jen menší připomínka ke SLEPT analýze - není potřeba uvádět faktory, které nemají přímý dopad na návrhovou část práce.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Studentka je schopna interpretovat dosažené výsledky. Analýze konkurence, ale i dalším analýzám věnovala velkou pozornost, což považuji za důležité.
Praktická využitelnost výsledků B Návrhy podané autorkou lze považovat pro provozovnu jednoznačně za přínosné a velmi komplexně zpracované, jak z hlediska propagace, tak i komunikace se zákazníkem a také z hlediska optimalizace webových stránek. Návrhy jsou doplněny o časový plán, odhad nákladů a výnosů (dle odhadů autorky), shrnutí přínosů a rizik návrhů. Mám jen dvě připomínky - autorka navrhuje návrhy, které budou určitě stát i nějaký čas majitele, to je také potřeba samozřejmě zohlednit a také některé návrhy, např. v oblasti podpory prodeje, mohly být také detailněji finančně vyjádřeny.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce má logickou a přehlednou strukturu. Některé formulace jsou na nižší odbornější jazykové úrovni či s určitými menšími gramatickými chybami.
Práce s informačními zdroji, včetně citací C Autorka ve své práci využila dostatek zdrojů. Některé citace užívané studentkou ale plně neodpovídají směrnici.

Tomšů, Michaela

Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout vhodné opatření marketingové komunikace analyzovaného internetového obchodu Coffee Dream. Autorka zvolila správný postup pro analyzování současného stavu a nedostatků. Veškeré poznatky přehledně shrnula a vycházela z nich také při svých návrzích. Za zvlášť pozitivní hodnotím navrženích nových prvků marketingového mixu a vylepšení stávajících s ohledem na omezené finanční možnosti společnosti. Návrhy jsou prakticky využitelné a mají pozitivní vliv na zefektivnění komunikace se zákazníky Coffee Dream. Autorka tak splnila zadání závěrečné práce.

Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B