HAŠČÁKOVÁ, V. Marketingová strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Schüller, David

Cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření v rámci marketingové strategie jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. Autorka použila adekvátní metody pro sběr a analýzu dat. Autorka logicky interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná řešení v rámci marketingové strategie jsou konkrétně definována a obsahují finanční rámec, časový harmonogram a personální zajištění, což umožňuje snadnější implementaci do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni. Citační norma je dodržena. Práce s citačními zdroji je na výborné úrovni. Otázka: Jaká vnímáte rizika v souvislosti s implementací navrhované marketingové strategie?

Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací A

Želinský, Peter

Autorka si zvolila tému Marketingová stratégia podniku. Po formálnej stránke je práca na veľmi dobrej úrovni, prehľadne členená na jednotlivé kapitoly, ktoré na seba logicky nadväzujú. Na spracovanie bolo použité adekvátne množstvo odbornej literatúry. V analytickej časti hodnotím veľmi pozitívne ukážky realizovaných projektov, predovšetkým prepojenie projektu s cenovou kalkuláciou. Takáto interpretácia dopomáha k vytvoreniu reálneho obrazu činnosti, ktorú spoločnosť vykonáva. Vzhľadom na to, že ide o stavebnú spoločnosť to nie je vždy jednoduché. Ďalej oceňujem rozsiahlosť jednotlivých prevedených analýz a ich výpovednú hodnotu, ktorá sa vzťahuje k stanovenému cieľu. Čo sa týka jednotlivých návrhov, ako bývalý zamestnanec spoločnosti môžem povedať, že sú reálne a pre spoločnosť prínosné. Podľa môjho názoru autorka práce splnila stanovené ciele a preto podľa vyššie uvedených argumentov, prácu odporúčam k obhajobe.

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B