KÁNSKÝ, A. Dvě úlohy z oblasti zpracování videa netradičními prostředky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2017.

Rajmic, Pavel

Pan Kánský s tématem dlouho bojoval. Nakonec se mu podařilo v Matlabu implementovat mnou doporučenou metodu separace popředí a pozadí, nicméně výsledků dosáhl pouze na simulovaných datech, na reálných metoda dává neuspokojivé výstupy (na rozdíl od literatury). Na pravidlených konzultacích jsme většinou řešili bohužel základní věci jako je programování nebo matematika. Nemám dojem, že by student měl hlubší vhled do problematiky, ani do toho, proč vlastně program funguje/nefunguje. Druhá úloha ze zadání zůstala nevypracována.

55

Mangová, Marie

Práce Antonína Kánského se zabývá dvěma úlohami ze zpracování videa, konkrétně separací pozadí ve videosekvenci od pohybujícího se popředí a obnovení dvou obrazů z neúplného pozorování jejich křížového prolnutí. Tyto metody autor řeší s využitím tzv. řídkých reprezentací. První úlohu se podařilo autorovi úspěšně implementovat a demonstrovat na simulovaných a reálných datech její funkčnost. Avšak u druhé úlohy autor navrhuje pouze teoretické řešení, které autor dále nerozvádí. Proto si ani nemůže být jist, že by navrženým postupem úlohu skutečně vyřešil. V teoretické části práce se místy vyskytují překlepy (dokonce i ve zkratkách), špatné formulace vět a typografické nedostatky. Také často chybí popis všech symbolů v rovnicích. Za závažnější věc považuji, že autor v některých částech málo cituje (např. v části báze a framy) a především užívá některé pojmy, které nejsou předem vysvětleny, případně jsou vysvětleny až v následujících částech (např. l_p normy, řídké řešení, duální frame). Rovněž nepovažuji za vhodné pojmenovat první kapitolu „Úvod do problematiky semestrální práce“. Popis obr. 6 není dostatečný. V popisu testování algoritmu na datech chybí údaj o použitém stopovacím kritériu, kolik proběhlo iterací a jak autor nastavoval parametr .

65

eVSKP id 101922