HAVLÍNOVÁ, S. Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2017.
Diplomová práce je vypracována na velmi dobré úrovni. Studentka řešila problematiku rizik z pohledu marketingové komunikace s cílem upravit jednotlivé nástroje na základě zjištěných výsledků provedených analýz. Spatřuji práci jako přínosnou pro podnikatelku v budoucím směřování podnikatelských aktivit. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1) Budete-li realizovat všechny návrhy v následujícím roce a vynaložíte 483 000 Kč, za jak dlouho předpokládáte návratnost těchto finančních prostředků? 2) Mohou ohrozit realizaci Vašich návrhů výsledky voleb do Poslanecké sněmovny ČR a tím i složení nové Vlády ČR? Jakým způsobem? Uveďte možné příklady hrozeb a rizik z vnějšího prostředí.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění cíle a rozsahu zadání | B | Cíl práce byl naplněn. | |
Úroveň zpracování teoretické části tj. poznatky získané studiem | B | Teoretické poznatky zpracované studentkou odpovídají zvolené problematice řešení rizik v marketingové komunikace. | |
Úroveň zpracování analytické části tj. zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody | B | Studentka využila marketingové analýzy vnějšího a vnitřního okolí (SLEPT, Porterovu analýzu konkurenčních sil, analýzu marketingového mixu). Výsledky shrnula pomocí SWOT analýzy. Dále provedla analýzy a zhodnocení rizik vyplývajících ze zjištěných faktorů marketingových analýz. Výsledkem analýz jsou problematická rizika, která je nutná ošetřit změnou marketingových nástrojů. | |
Odborná úroveň diplomové práce | B | Práce je vypracována na velmi dobré odborné úrovni. | |
Přínos pro praktické i teoretické využití | A | Práce je jeví jako velice přínosná pro samotnou podnikatelku z pohledu aktivit, které je nutné v rámci marketingových nástrojů pozměnit, a rizik, kterým je nutné předcházet. | |
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 a 690-2 | B | Drobné formátové nedostatky neovlivňující citační etiku, práce s literaturou na velmi dobré úrovni. | |
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C | Práce je přehledně a logicky uspořádána, úprava odpovídá úrovni magisterského studia. Jazyková úroveň místy je ovlivněna místy neodbornými až hovorovými výrazy. |
Diplomová práce sl. Sabiny Havlínové na téma Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace dle mého názoru splňuje podmínky zadání, jednak dostatečné zhodnocení současného stavu daného objektu a rizika vyplývající z provedených analýz, tak i prostředky, podrobné návrhy a řešení, které povedou ( nebo by aspoň měly ), ke zlepšení stávající situace Galerie Orlí a eliminace vzniklých možných rizik. Práce zahrnuje vhodné složení kominakačního mixu, jednak metody historicky používané a ověřené, ale hlavně i moderní postupy s využitím internetu a sociálních sítí. Myslím si, že pro úspěch uvedených návrhů je velice důležité, že autor práce je podrobně seznámen s realitou a do práce proto mohl zahrnout i jeden z nejdůležitějších zdrojů informací, a to vlastní zkušenosti se situací v hodnoceném objektu. Práce mě zaujala, myslím si, že splňuje všechny cíle diplomové práce na toto téma.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Úplnost vypracování | B | ||
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce | A | ||
Úroveň zpracování diplomové práce tj. originalita řešení, způsob zpracování podkladů, vstupních dat, použité metody | B | ||
Obtížnost a správnost řešení | B | ||
Přínos pro praktické i teoretické využití | B | ||
Odborná jazyková úroveň | C | ||
Písemná a grafická úprava tj. text, grafy, tabulky | B |
eVSKP id 100258