YARMOLSKYY, O. Využití distribuovaných a stochastických algoritmů v síti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2018.

Novotný, Bohumil

Student během semestru pracoval nárazově, aktivitu zvýšil především ke konci semestru. Zpracování práce je na nízké úrovni, student se dopouští velmi velkého množství překlepů, které někdy vedou i ke změně významu věty. V práci jsou ponechána bílá místa a některé příklady zdrojového kódu jsou nesmyslně děleny. Zdrojové kódy uvedené v práci jsou velmi výrazně inspirovány jinými pracemi pouze s kosmetickými úpravami. Metody konvergence v přístupových a transportních sítích nejsou v práci ani naznačeny. Zadání je splněno jen částečně. Vzhledem k uvedeným výtkám hodnotím studenta 51 body, E.

51

Kenyeres, Martin

- sekcia Matematický nástroj výrazne poodpisovaná z bc. práce Tomáša Daňhela - dokonca aj s chybami, ktorých sa študent Daňhel dopustil. Autor si nedal ani námahu, aby trochu zmenil rozloženie textu alebo aby napr. ako príklad grafov použil inú topológiu - numerické vzorové príklady presne odpísané zo zmienenej práce. - meranie času spracovania algoritmu funkciami tic-toc nie je typický spôsob ako analyzovať distribuované algoritmy, v kvalitných článkoch sa stretávame so zmysluplnejšími spôsobmi - ako napríklad sledovať počet iterácií, určenie času konvergencie zo spektrálneho rádiusa... - na strane 61 autor tvrdí, že rozdiel medzi max hodnotou a min hodnotou má byť menší ako 0,00015 podľa citácie 12. To nie je pravda - v tom článku nie je žiadna takáto zmienka, túto hodnotu si zvolil študent Tomáš Ecler, ktorý prácu úspešne obhájil v minulom akademickom roku. - autor tvrdí o push sume, že je ho možné použiť ...například při rozesílání směrovacích informaci nebo informaci o jednotlivých uzlech a tuto informaci by následně šlo využít pro sestavení např. nejlepší cesty mezi dvěma uzly.... čo nie je absolútne pravda. Tento algoritmus sa používa pre odhad agregačných funkcií. - v jednej vete autor spomína, že sa push sum používa na rozosielanie smerovacích informácií, v inej zasa, že to odhaduje priemer ... - autor si odporuje - práca obsahuje veľké množstvo nezmyslov (dokonca autor si miestami pletie elementárne pojmy napr - autor tvrdí, že meranie prebieha na náhodných topológiách tj hviezda, strom.... ) - autor má v zadaní napísané, že sa má zamerať na prístupové a transportné siete - v práci o tom nie je ani len zmienka - nekvalitné formátovanie - pletenie si odborných termínov - častokrát vety na seba nenadväzujú - nešikovne zvolené klúčové slová napr algoritmus, simulace... - miešanie českých a anglických výrazov, napr WEAK CONNECTED - ako teoretická tak aj praktická časť dosahuje podpriemernú úroveň vo všetkých aspektoch a zadanie je splnené len čiastočne a preto navrhujem E 50b

50

eVSKP id 110280