HLADÍKOVÁ, L. Návrh na zlepšení komunikace ve firmě s cílem zvýšení spokojenosti zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Studentka předložila velmi dobrou práci, ve které se snaží poskytnout podrobný pohled na podstatu a nástroje vnitřní komunikace v aplikaci na konkrétní firmu působící ve specifickém prostředí právních služeb. Ve svých závěrech se opírá o vlastní anketu, kterou uskutečnila u 29 respondentů (velikost tohoto vzorku mohou následné závěry poněkud zpochybnit). Přesto se studentka se svým nelehkým úkolem vypořádala velmi dobře a tomu odpovídá také hodnocení práce. V práci se vyskytly některá drobná pochybení (úvod buď nečíslujeme nebo 0, roztříštěnost textu do velmi vysokého počtu velmi krátkých podkapitol atd.).
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | B | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | B | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | A | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | B | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | B |
velmi dobře / B
eVSKP id 32590