HLADÍKOVÁ, L. Návrh na zlepšení komunikace ve firmě s cílem zvýšení spokojenosti zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.

Posudky

Posudek vedoucího

Světlík, Jaroslav

Studentka předložila velmi dobrou práci, ve které se snaží poskytnout podrobný pohled na podstatu a nástroje vnitřní komunikace v aplikaci na konkrétní firmu působící ve specifickém prostředí právních služeb. Ve svých závěrech se opírá o vlastní anketu, kterou uskutečnila u 29 respondentů (velikost tohoto vzorku mohou následné závěry poněkud zpochybnit). Přesto se studentka se svým nelehkým úkolem vypořádala velmi dobře a tomu odpovídá také hodnocení práce. V práci se vyskytly některá drobná pochybení (úvod buď nečíslujeme nebo 0, roztříštěnost textu do velmi vysokého počtu velmi krátkých podkapitol atd.).

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování B
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň C
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
B

Otázky

Posudek oponenta

Koščíková, Gabriela

velmi dobře / B

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 32590