LINHART, L. Příklady řešení nosníků staticky neurčitých [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2012.

Malášek, Jiří

Práce působí dojmem neporozumění autora základům problematiky. Obr. 3 není mechanizmus, tabulky 1, 2 a 3 jsou představením netolerovatelných principiálních chyb. Přehled dle literatury 6 je citován správně. Kapitoly 4.2.2 a 5.4 používají bez vysvětlení pravotočivé i levotočivé souřadné soustavy. Seznam použitých zkratek a symbolů je nedostatečný. Nechť autor vysvětlí například kapitolu 5.4 a prokáže její správnost. Celkový přístup k vypracování bakalářské práce je nesolidní, nesrozumitelný až vágní.

Splnění požadavků a cílů zadání E
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod D
Vlastní přínos a originalita F
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry F
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii D
Logické uspořádání práce a formální náležitosti D
Samostatnost studenta při zpracování tématu C

Pokorný, Přemysl

Na první pohled práce působí přehledným a uspořádaným dojmem. Při jakémkoliv bližším zkoumání je práce podivným nesourodým slepencem opsaným z různých zdrojů bez jakékoliv snahy o sjednocení symboliky a značení. Autorovy vlastní výtvory práci doplňují mimořádně nepovedeným způsobem. Celá práce obsahuje velké množství nejasností, překlepů i hrubých faktických chyb. Bez nároku na úplnost uvádím některé chyby: - str. 14 obr.:3 konstrukce na obrázku je staticky i kinematicky určitá, tj nejedná se o mechanismus u žádného případu se styčníkem uvnitř prutové soustavy není jasný jeho způsob provedení – zdali v něm není vnitřní kloub - tab.1 a 2: polovina případů není staticky určitých – je obtížné stanovit jejich stav (v závislosti na přítomnosti či nepřítomnosti vnitřních kloubů mezi pruty) min stavy 1,2,8 jsou kinematicky neurčité, min část případu 4 je staticky neurčitá - tab. 3: případ 6 je staticky i kinematicky neurčitý, případ 7 je staticky určitý (uprostřed je kloub) Celkově je práce značně odbytá, nedokončená a výsledku naprosto nedostatečná. Pan Lukáš Linhart ve své práci vyrobil tak základní chyby, že jej nemohu s čitým svědomím doporučit k obhajobě práce a následnému získání bakalářského titulu.

Splnění požadavků a cílů zadání F
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod F
Vlastní přínos a originalita F