KORDEK, J. Metody jakosti ve výrobě desek plošných spojů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2011.

Novotný, Radovan

Student bohužel vypracování své bakalářské práce nevěnoval patřičnou pozornost, což se odrazilo i ve výsledném výstupu. Teoretický rozbor není vypracovaný na potřebné úrovni, a vyznívá jako populárně naučný popis. Některý doslovně přepsaný text převzatý bez citace z internetových stránek porušuje Autorský zákon. Práci nedoporučuji k obhajobě a doporučuji její přepracování.

Splnění zadání E 25/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) F 5/20
Formální zpracování práce F 5/20
Využití literatury E 5/10
F
40

Šteffan, Pavel

Jaroslav Kordek, student bakalářského studijního programu Mikroelektronika a technologie, vypracoval bakalářskou práci na téma Metody jakosti ve výrobě desek plošných spojů. Cílem práce bylo prostudovat metody řízení jakosti a vybranou metodu aplikovat ve výrobě. Práce je rozdělena (mimo úvod a závěr) do tří kapitol. Kapitola 2 se zabývá popisem nástrojů kvality, kapitola 3 teoretickým rozborem FMEA analýzy a v kapitole 4 je aplikovaná FMEA analýza ve výrobě DPS. V teoretické části nejsou citovány zdroje, ze kterých autor čerpal, citace lze najít pouze u obrázků, přitom některé části textu jsou doslovně přepsány z literatury. Použité obrázky jsou z větší části velmi nekvalitní, u grafů chybí popis os (např. obr. 2, obr. 8), některé obrázky jsou nečitelné (obr. 7). Teoretická část práce je rozebrána povrchně. Celá praktická část je tvořena cca třemi tabulkami, které nejsou dostatečně slovně popsány a rozebrány. Z práce nejsou patrné závěry, ke kterým autor dospěl. Z výše uvedených důvodů práci hodnotím jako nevyhovující.

Splnění požadavků zadání D 12/20
Interpretace výsledků a jejich diskuse F 5/20
Formální zpracování práce F 3/10