GARGULÁK, D. Rekonstrukce obrazů z projekcí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2011.

Jiřík, Radovan

Student podává vypracovanou práci o rok později než byl řádný termín odevzdání, který nestihnul. V období před řádným termínem odevzdání pracoval na bakalářském projektu se střední až menší intenzitou a poměrně malou samostatností. Student nevyužil možnost konzultací k závěrečné podobě sepsané bakalářské práce, které tak proběhlo bez mé korekce. Následující rok student nevyužil konzultací vůbec. Přesto jeho práce v podstatě splňuje zadání. Porovnání metod rekonstrukce mohlo být podrobnější a provedeno názorněji než v grafech na str. 23. Zadání laboratorní úlohy na str. 24 je neúplné. Popis algoritmů formou popisu zdrojového kódu mohlo být nahrazeno spíše blokovými schématy nebo vývojovými diagramy. Práci hodnotím jako přijatelnou a navrhuji ji k obhajobě.

Splnění zadání D 30/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) F 5/20
Formální zpracování práce A 18/20
Využití literatury E 5/10
58

Kolář, Radim

Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou rekonstrukce z projekcí. Je napsána na 22 stranách samotného textu a rozdělena do části teoretické a praktické. Teoretická část je na kvalitní úrovni, pouze kapitolu Úvod považuji za zmatenou. Ke kapitole popisující praktickou realizaci mám několik výhrad. Tato kapitola obsahuje z velké části popis realizovaných algoritmů včetně zdrojových kódů v Matlabu. Celkově tato koncepce působí spíše nepřehledně a velká část textu mohla být převedena do přílohy. Dále autor porovnává filtry u metody filtrované zpětné projekce. Porovnání je dle mého názoru slabé. Jednak není matematicky definována metrika pro hodnocení a dále je vyhodnocení provedeno pouze na jedné modelové scéně. Z hlediska formálního práce obsahuje některé nedostatky – jedná se například o neoznačené osy u Obr. 3.11, odkazy na Wikipedii nebo nesprávný popisek u Obr. 3.14. Přes uvedené připomínky považuji bakalářskou práci za dostatečnou k udělení titulu bakalář.

Splnění požadavků zadání C 15/20
Odborná úroveň práce D 30/50
Interpretace výsledků a jejich diskuse D 12/20