PASEČNÝ, J. Multimediální podpora předmětu BSIS [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2011.

Sigmund, Milan

Diplomová práce je zaměřena na podporu výuky multimediální formou, těžiště tedy mělo být v přehledné prezentaci vybraných témat zejména pomocí názorných příkladů. Diplomant se své práci věnoval zejména v druhé polovině letního semestru. Vytvořil v Matlabu funkční skripty dílčích programů, které však zůstávají vetšinou v podobě ověřených simulací. Text práce převážně popisuje obecně známou teorii jen v některých částech rozšířenou o názorné příklady. Po formální stránce je práce celkem na dobré úrovni, některé nepřesnosti mohly být odstraněny pečlivým čtením, např. nejedná se o semestrální projekt, ale o diplomovou práci (data na stránce abstraktu).

Splnění zadání F 23/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) F 5/20
Formální zpracování práce B 17/20
Využití literatury C 7/10
52

Šebesta, Vladimír

Autorovo řešení úkolů zadání je původní. Práce obsahuje nepřesná vyjádření. Na str. 1: Princip převodu z AD na DA. Na str. 31: první hodnota vektoru. Autor nepochopil správně pojmy ergodický a stacionární (str. 19.). V práci jsou nepřesnosti. Obr. 1. neodpovídá textu na str. 2 dole. Kvantovaný signál na obr. 30 nemá dvě úrovně, jak tvrdí text. Signál na obr. 33 není podvzorkovaný v uvažovaném slova smyslu (nedodržení podmínky dané vzorkovacím teorémem). Složky s kmitočty 15 a 16 Hz vznikly periodizací spektra. Obr. 37 má nevhodně zvolené časové měřítko. K formálním nedostatkům patří občasné používání nesprávných typů písma. Překlepy se prakticky nevyskytují. Autor napsal a odladil řadu skriptů a vytvořil záznamy vhodných signálů. Ve skriptu analyze.m není na řádku 19 počítáno výkonové spektrum, ale něco jiného. Ve skriptu podvzorkovani.m není uveden kmitočet signálu a. Pro poslech zvukových signálů bylo možné použít příkazu sound. V některých skriptech jsou správně uváděny příklady použití příkazů.

Odborná úroveň práce E 25/50
Splnění požadavků zadání D 12/20
Formální zpracování práce B 8/10