KRČMÁRIK, B. Návrh strategie vstupu na trh ČR [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Diplomová práce se zabývá problematikou uvedení speciálního sw produktu na "zahraniční" trh. Autor si klade za cíl provést analýzu trhu ČR v oblasti programů pro oceňování stavebních prací a na základě takto získaných výsledků doporučit postup firmě ODIS na vstup na trh ČR. Postup práce je logický, autor při jejím zpracování postupoval samostatně, použité analytické postupy jsou adekvátní. Jeho doporučení k odložení vstupu na trh je možná pro firmu samotnou překvapující, ale vzhledem k popsaným skutečnostem jde o racionální návrh.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C | Špatně čitelné ukázky uživatelského prostředí | |
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | Ve srovnání s aplikační částí práce jsou teoretická východiska příliš široká. | |
Odborná úroveň navrhované části | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | A | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
eVSKP id 20891