MARTYNEK, V. Počítačový model tepelného okruhu kogenerační jednotky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2011.

Baxant, Petr

Student Václav Martynenek splnil všechny body zadání své bakalářské práce a jeho aktivita během zpracování úkolu byla příkladná. Reflektoval navržené připomínky, zvládnul práci v simulačním programu Simulink, aktivně navštěvoval kurz Počítačové modelování a simulace. I po formální stránce není práci nutné nic vytýkat, většina práce je autorovým dílem a obsahuje původní části. Rešeršní část je správně citována a je nutná pro uvedení základní teorie. Student sám provádí reflexi nedostatků modelu a simulace a je si vědom dalšího možného rozšíření, nicméně to nebylo účelem zadání a navozuje další téma pro případné pokračování. Práci bez výhrad doporučuji k obhajobě.

Splnění zadání A 50/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) A 20/20
Formální zpracování práce A 20/20
Využití literatury B 8/10
98

Novotný, Jan

Student Václav Martynek se ve své práci zabývá počítačovým modelem tepelného okruhu kogenerační jednotky. V první části se autor zabývá problematikou kogeneračních jednotek. V této části kapitoly autor představuje výrobu elektřiny v letech od 1993 do 2004. Zde by bylo vhodné data aktualizovat. Dále se autor zabývá typy sdílení tepla, které dále využívá v matematickém modelu. V závěrečné části autor řeší simulaci tepelného okruhu u kogenerační jednotky. Student simuluje dynamické jevy u kogenerační jednotky dle požadavků zadání. Formální zpracování bakalářské práce je na vysoké úrovni. Bakalářská práce splňuje veškeré požadavky kladené na práce tohoto typu a doporučuji ji k obhajobě.

Splnění požadavků zadání A 20/20
Odborná úroveň práce A 45/50
Interpretace výsledků a jejich diskuse A 18/20