BRZIAKOVÁ, Z. Vplyv národnej kultúry na vnímanie reklamy a marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Navrátilová, Ludmila

Otázky k obhajobě: 1. Jaké spatřujete rozdíly v pojetí reklamy a propagace obecně v silně femininním Švédsku oproti České republice a Španělsku? 2. Do jaké míry může IKEA Česká republika, s.r.o. zasahovat do marketingové komunikace společnosti?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Volhejnová, Kristýna

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 42172