GAVENDOVÁ, A. Zhodnocení podnikatelské příležitosti pro poskytování ubytovacích služeb v turistické oblasti Šumperk [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Chlebovský, Vít

Zvolený postup a metodika práce odpovídají stanoveným cílům. Rovněž formální náležitosti, odborná jazyková úroveň a práce s informačními zdroji jsou na úrovni odpovídající diplomové práci. V předložené práci oceňuji přehledně zpracované analýzy s dobře odvozenými závěry. Součástí analýz je rovněž výzkum zaměřený na očekávání zákazníků. V rámci návrhů je vypracován kompletní plán založení a rozjezdu živnostenského podnikání v ubytovacích službách. Plán je sestaven z obchodního, marketingového, organizačního a finančního plánu. Finanční plán je zpracován ve třech variantách dle pesimistického, reálného a optimistického odhadu budoucích tržeb. Autorka se rovněž věnuje hodnocení rizik, která mohou ovlivňovat rozjezd podnikání. Otázka k obhajobě: V práci uvádíte, že je výhodnější v tomto konkrétním případě ubytovací služby poskytovat jako OSVČ a nezakládat obchodní společnost (např. zmíněné s.r.o.). Uveďte hlavní důvody, které Vás k tomuto doporučení vedly.

Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B

Schüller, David

Cíl práce byl naplněn. Navrhované části v rámci zhodnocení podnikatelské příležitosti jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturované dle teoretického rámce. Autorka použila vhodné metody pro sběr a analýzu dat. Diplomantka adekvátně interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná řešení jsou pečlivě vypracována a obsahují přehledný finanční rámec. Finanční plán je zpracován ve variantě pesimistické, reálné a optimistické, což umožňuje snadnější implementaci do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni. Práce s informačními zdroji je na velmi dobré úrovni. Otázka k obhajobě: Které z navrhovaných řešení považujete za klíčové a proč?

Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B

eVSKP id 110377