MATLAS, M. Spokojenost zákazníků s nabízenými službami a produkty vybrané společnosti a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Zvolený postup a metodika práce odpovídají stanoveným cílům. Rovněž formální náležitosti, odborná jazyková úroveň a práce s informačními zdroji je na úrovni odpovídající diplomové práci. V předložené práci oceňuji systematicky zpracované analýzy a rovněž provedený a zpracovaný výzkum zaměřený na spokojenost zákazníků. Analýzy jsou přehledně shrnuty a jsou z nich vyvozeny odpovídající závěry. Předložené návrhy respektují závěry z analýz, navazují na stanovené cíle a jsou zpracovány ve formě stručného realizačního plánu, včetně časového harmonogramu a ekonomického zhodnocení. Jsou rovněž doplněny o analýzu rizik realizace. Otázka k obhajobě: Jedno z Vámi identifikovaných rizik je neochota spolupráce na realizaci návrhů ze strany zaměstnanců. Z hlediska pravděpodobnosti výskytu toto riziko nepovažujete za významné. Není to podcenění těžko odhadnutelného lidského faktoru? Proč?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Splnění stanovených cílů | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Student Bc. Michal Matlas měl za cíl své práce provedení analýzy a marketingového výzkumu, které se zabývají spokojeností zákazníků s nabídkou produktů a služeb v kavárně a bistru Lakeview. V první části se zabývá teoretickým rozborem použitých metod. V hlavní části provádí důležité analýzy podniku. Konkrétně analýzu marketingového mixu, SLEPT analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a v závěru analytické části shrnující SWOT analýzu. Následně prezentuje provedení dotazníkového výzkumu v praxi se 179 relevantními respondenty. Na základě zpětné vazby respondentů a vlastní invence stanovil návrhy pro zlepšení a to s konkrétní podobou po stránce časové, finanční, tak s ohledem na lidský faktor. Výsledky práce mají jasný charakter. Práce je psána systematicky a s logickou návazností s dobrou grafickou úpravou. Práce svým rozsahem a obsahem odpovídá diplomové práci, proto ji doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | A | ||
Splnění stanovených cílů | B |
eVSKP id 110658