ZUBKO, V. Naplnění požadavků systému hlášení událostí v civilním letectví ČR [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2018.

Chlebek, Jiří

Cílem práce bylo definovat a posoudit legislativní požadavky v oblasti hlášení událostí a navrhnout komplexní systém řešení dané problematiky pro potřeby reálného provozovatele, což bylo splněno. Práce je rozdělena do sedmi kapitol ve kterých se diplomant věnuje popisu požadavků legislativy, systému hlášení událostí a popisu používaného systému ECCAIRS. Ve stěžejní kapitole 6 se diplomant věnuje analýze stávajících nástrojů a procesů systému hlášení aplikovaného v podmínkách ČR a předkládá vlastní řešení vedoucí ke zjednodušení a zefektivnění celého procesu. Po stránce obsahové lze autorovi vytknout poněkud zjednodušující a stručnou charakteristiku vlastního řešení bez konkrétního zdůraznění jeho přínosu. Práce je zpracována na přijatelné úrovni, nicméně se autor nevyhnul některým formálním nedostatkům - překlepům, nejednotnému nastavení fontů písma, nejednotnému zarovnání textu, nerovnoměrnému využití tiskové plochy a použití řady obrázků s nízkou tiskovou kvalitou . Přes uvedené výhrady práce splňuje požadavky zadání.

Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D

Hammer, Jaromír

Úkolem autora této diplomové práce bylo definovat a posoudit legislativní požadavky v oblasti hlášení událostí a navrhnout komplexní systém řešení dané problematiky pro potřeby reálného provozovatele. Z hlediska naplnění cílů je práce autorem rozdělena do sedmi kapitol, přičemž v kapitole 1 je krátký úvod a v kapitole 7 je uveden závěr práce. V kapitolách 2 až 6 autor popisuje problematiku hlášení událostí, včetně související legislativy, analýzy a návrhu řešení. Daná problematika je zpracována na dobré obsahové a jazykové úrovni. Kvalitu práce zbytečně snižuje nízká grafická úroveň většiny představených formulářů. Popis jednotlivých oken formulářů je špatně čitelný. Cíle práce byly splněny. Práce splnila požadavky kladené na kvalifikační závěrečnou práci. Práci doporučuji k obhajobě a hodnotím ji známkou C

Schopnost interpretovat dosaž. výsledky a vyvozovat z nich závěry B

eVSKP id 105890