PROCHÁZKOVÁ, N. Návrh komunikačního mixu tenisového klubu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Kaňovská, Lucie

Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti komunikačního mixu tenisového klubu. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné v tenisovém klubu, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti prostředí klubu autorkou. Diplomantka pracovala samostatně, aktivně a se zájmem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.

Splnění stanovených cílů A Stanovený cíl diplomové práce byl naplněn na velmi dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Autorka práce zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Studentka prokázala velmi dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry.
Praktická využitelnost výsledků A Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci. Návrhová část obsahuje velké množství praktických návrhů, které jsou detailně popsány. Diplomantka se snažila objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, možných rizik realizace návrhů a očekávaných přínosů.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni. Práce je velmi rozsáhlá, ale přehledná a srozumitelná. Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány. Tištěná kvalita obrázků a grafů je na velmi dobré úrovni, což jen zvyšuje úroveň práce.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.

Zajícová, Ivana

Cílem diplomové práce bylo navrhnout komunikační mix pro nově založený tenisový klub Gross Tenis club Nová Ves a dostat se tak více do povědomí veřejnosti. Tento předem stanovený cíl byl naplněn. Studentka provedla podrobnou analýzu současného stavu včetně dotazníkového šetření a následně sestavila návrh nového komunikačního mixu. Práce obsahuje celkem 15 návrhů, které byly vhodně rozděleny do skupin podle jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Jednotlivé návrhy jsou podrobně rozebrány, některé obsahují vlastní grafický návrh. Studentka sestavila časový harmonogram realizace veškerých návrhů a dodržela předem stanovený rozpočet. Návrhy považuji za vhodně zvolené a pevně věřím, že tenisovému klubu zlepší jeho stávající pozici, pokud se rozhodne pro jejich realizaci. Celkově práci hodnotím jako vydařenou, doporučuji jí k obhajobě a hodnotím známkou A.

Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B