SMOLÍKOVÁ, B. Marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření na optimalizaci on-line marketingové komunikace jsou v souladu s navrhovaným cílem. Autorka použila dobré metody a techniky pro sběr a analýzu dat. Autorka uspokojivě interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná řešení jsou uspokojivá. Jednotlivé návrhy by mohly být pečlivěji propracované a mít logičtější strukturu. Formální náležitosti a použitá terminologie je na uspokojivé úrovni. Práce s informačními zdroji je také na uspokojivé úrovni. Autorka v některých případech nepoužívá odborné literární zdroje. Otázka k obhajobě: Jak často plánujete optimalizovat pay-per-click reklamy a proč?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů D
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků D
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji, včetně citací D
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Dvořák, Ludvík

Stanovené cíle byly splněny, postup řešení a zvolené metody jsou adekvátní vzhledem k naplnění cíle tématu práce. Vzhledem k limitům práce je návrh řešení dostačující a bude mít určitě praktické využití. Práce je psaná akademickým stylem bez zjevných gramatických chyb a splňuje stylistické požadavky kladené na diplomovou práci. Práce s informačními zdroji je na vysoké úrovni.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Splnění stanovených cílů B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 109093