TŘÍLETÁ, K. Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Kocmanová, Alena

V průběhu zpracování diplomové práce se diplomantka zajímala dostupné informace související se zadáním a pracovala samostatně. K vlastní diplomové práci mám je připomínku vztahující se k návrhové části, tuto část považuji ne zcela dostatečně propracovanou. Vzhledem k tomu, že diplomantka splnila zadání , doporučuji proto, aby byla připuštěna k obhajobě.

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B

Špíšek, Jiří

Lze konstatovat, že autorka se v diplomové práci se zadaným úkolem vyrovnala v dostatečném rozsahu a to jak v části teoretické a literární, tak i v části analytické. Analýza stavu byla provedena v rozsahu úměrném zaměření práce a požadavkům na její výstupy. Autorkou zvolený přístup k řešení tématu odpovídá standardnímu postupu – analýza – vymezení problému – návrh řešení. Pro řešení zadaného problému je možno uvedený postup považovat za optimální. Domnívám se, že cíle diplomové práce bylo dosaženo, práce splňuje své zadání i příslušné pokyny pro její vypracování. Autorka vypracováním této diplomové práce prokázala schopnost samostatné práce na požadované odborné úrovni. Diplomová práce je zpracována systematicky a vyznačuje se dobrou textovou i grafickou úpravou, a to jak u psaného textu, tak i u vložených tabulek a obrázků, které jsou zpracovány s dodatečnou přehledností. Také celkové členění práce do jednotlivých kapitol je logické a přehledné, práce obsahuje v potřebném rozsahu odkazy na příslušnou literaturu. Z hlediska praktické využitelnosti výsledků diplomové práce, je návrh plně využitelný a měl by do budoucna přispět ke zlepšení finančních výsledků společnosti.

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A