HLADIŠ, V. Akumulátory pro nezávislou trakci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2012.

Procházka, Petr

Student se v bakalářské práci zabývá akumulátory vhodnými pro použití v nezávislé trakci. Při řešení práce autor prostudoval velké množství odborných materiálů. Práci však neřešil průběžně během semestru a její značnou část pak dokončoval až těsně před termínem odevzdání. Díky tomu práce obsahuje řadu prohřešků proti českému pravopisu, těžko pochopitelných větných spojení a zavádějících informací. I přes tyto nedostatky však autor cíle práce splnil, a proto doporučuji jeho práci k obhajobě.

66

Klíma, Bohumil

Cílem práce je vypracovat přehled současného stavu akumulátorů pro použití v různých typech nezávislé elektrické trakce. Práce svým rozsahem je pod minimální požadovanou hranicí počtu stran (37, vlastní text práce je od str. 11 - 37) a obsahuje řadu převzatých obrázků. Žádné vlastní autor v práci neprezentuje. Jazykové zpracování práce je na nevyhovující úrovni. Práce obsahuje řadu pravopisných a stylistických chyb v celém textu. Vyjadřování a použití jazyka zcela neodpovídá odbornému textu na úrovni bakalářské práce. Grafické zpracování a sazba textu nevyužívají jednotné styly. Zvýrazňování v textu červenou barvou je nepřijatelné. V některých tabulkách se vyskytují nejednotné fonty, tak jak byly kopírovány z webových stránek. K obsahu práce mám rovněž řadu připomínek: práce obsahuje spoustu technicky nezajímavého textu. Porovnání jednotlivých technologií akumulátorů by bylo vhodné provést pomocí propracované tabulky z pohledu celá řady parametrů a bylo by vhodné zahrnout další typy lithiových akumulátorů. Bod zadání č. 2 není v podstatě splněn. V bodu č. 3 zadání má být proveden výběr akumulátorů pro jednotlivé typy nezávislé trakce. Naprosto zde chybí specifikace požadavků na akumulátory, kromě kapitoly 2.1., kde však není jediný číselný údaj. Tento bod je zpracován chaoticky a bez technického přístupu. V práci student prokázal, že není schopen vytvořit odborný text na minimální požadované úrovni jak z hlediska gramatického, tak obsahového. Práce má naprosto minimální informační hodnotu. Práci nedoporučuji k obhajobě.

F
20

eVSKP id 48734