Koch, Miloš

Otázka: Má GDPR vliv na navržené řešení a bude vyžadovat úpravy?

Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B

Kindlová, Dita

Práce je přehledná a disponuje komplexně zpracovanou teoretickou částí. Jediné, co zde chybí je zmínka ke Ganttovým diagramům a metodě PERT, které autorka v práci využila pro znázornění čásové náročnosti navrhovaného řešení. Navzdory kvalitnímu výkladu jednotlivých témat teoretické části, u některých kapitol nebo jejich částí (kap. 1.9.4, 1.9.3, 1.9.2, aj.) chybí citace a v některých obrázcích (č. 4, č. 11, č. 12, aj.) a grafech (č. 1, č. 2) je namísto citace pouze odkaz na hlavní stránku webu. Formátování práce místy vyžaduje kosmetické úpravy - odsazení titulků tabulek a grafů; vzhled tabulek (č. 5, č. 8); seznamy grafů, tabulek a obrázků nejsou provedeny formou odkazů. V závěru není sestaven seznam zkratek. Autorka v práci využila množství analýz pro zjištění současného stavu podniku, které podávají komplexní informace o předmětné společnosti. Žádná z nich se však nezaměřuje přímo na používaný informační systém, což by vzhledem k zaměření práce bylo účelné. Při rozhodování o formě pořizovaného řešení byla zvolena varianta nákupu hotového řešení. V další části práce však autorka nevybírá vhodný informační systém (hotové řešení), ale vhodnou firmu vyvíjející informační systémy - tak, jako by byla zvolena varianta nákupu systému na míru. V rámci hrubého výběru vhodné společnosti pro vývoj nového informačního systému jsou nastíněna kritéria dle požadavků zadavatele, avšak v procesu výběru na ně není brán téměř žádný zřetel. Při výběru vhodného řešení autorka nezahrnuje do kritérií výběru cenu. Ekonomické hodnocení by mohlo být více zaměřené na kvatifikovatelné přínosy. Navzdory výše uvedeným výhradám, výstupy dosahují vytyčených cílů, použitá jazyková úroveň je vysoká a použité metody adekvátní. Práci hodnotím kladně a DOPORUČUJI ji k obhajobě.

Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji B